Tayangan Untuk Dikenang

Saje mengambil sedikit masa sambil membuat kerja yang terlalu lama di hari Ahad. Sebenarnya nak buat video untuk mak & abah, tapi…. saya tak ada banyak gambar digital mereka. Gambar yang ada pulak tak sesuai untuk tatapan umum… (T_T)

Jadi, saya gantikan la video ni untuk sahabat-sahabat… maaf juge, video ini telah di format semula untuk mengecilkan saiznya. Maka kualiti gambarnya kurang jelas sedikit. Kalau nak yang asal, masih ada dalam simpanan saya lagi.

Sila… sila. Tekan butang segi tiga tu ye~

6 comments so far

  1. ~mIsS_p0oh~ on

    Banyak nostalgia~~!!😀

    Bertemu berpisah hanya keranaNya~🙂
    BiP f0rever!

    • aMeL on

      Together Forever!

  2. mutiara on

    sama je muka dia masa kecik..comel~🙂
    hmm..tayangan yg sgt menarik!!
    tiba2 rindu kat teman2 lama~

    • aMeL on

      sama?? kira tak membesar ke saya ni?

      eh.. jap! awak macam kenal saya jek… boleh tau ke mana satu saya masa kecik?

      • mutiara on

        kenal awk kat blog ni la dik..
        comel sgt awk pakai baju melayu samping merah tu (gambar tu jek yg jelas sikit)🙂

        • aMeL on

          ooo…. ingatkan dah kenal lama…


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: