Pehal?

 

Berkata diri pada sendiri: “weh! lu apahal?

Menjawab soalan diri sendiri: “wa? ntah! pehal dengan wa?”

*wa (singkatan gua) = aku /saya

dalam B. Melayu: “Ada apa hal dengan saya ini?

dalam B. EewwW (dari blog Zaini): “Apahal dengan sayeewW ni?

 

Tengok! Bengong pada diri sangat menjadi-jadi kebelakangan ini. Apo kono den ni? Kono sampuk ko??? Sabar beb… sabar~~ tenang. Mengucap.. Astaghfirullah al-A’ziim. Teringat balik pada ‘old Mister‘… Mungkin aku patut terima khidmat yg dia tawarkan untuk aku kawal semula. (x_x)

1 comment so far

  1. ummi on

    pening baca entry ni…


Leave a Reply

