Obbat tamo!

Kronologi ringkas:

minggu lepas dan lepas dan lepasnya

  • nak duduk kat meja kerja sendiri seminit pun tak sempat.
  • nak susun keutamaan kerja pun tak dapat.
  • nak balik awal? tak berjaya…

 

semalam

  • dapat siapkan kerja dgn yang diingini.
  • masih duduk dalam mesyuarat sampai tak makan tengah hari.

 

hari ini

  • pagi-pagi dah kejar BOS unit kewangan sendiri di Rebung. TK~
  • buat kerja proses data sambil bergegas buat kerja yang lain-lain (kontrak perjanjian, laporan 3 projek, dll)
  • tengah hari, kepala berdenyut-denyut.
  • balik pukul 5.45 ptg, agak awal dari biasa (malam).
  • sampai rumah…. saya pening. Rasam macam dah demam.
  • tadi buat kerja lagi sikit, pastu tak larat dah nak fikir.

Apa-apa pun, ALHAMDULILLAH…

 

takmo telan obbat!

 

2 comments so far

  1. ~mIsS_p00h~ on

    Apa-apa pun, Alhamdulillah… Sakit penebus dosa tu~🙂 Semoga cepat sihat kembali, InsyaAllah~

    Dah ade button “Like”! Boleh like entry ni sebab ada gambar cumil ker? =D

    Take care & Get well soon!

    • aMeL on

      TQ… Nak “Like!”??? sila2…


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: