Terputus @ Diputus?

Aku cuba panggil pihak kedua. Hajat hati nak bertanya keadaan kat sana, dan kalau diizinkan nak juga turut serta. Tapi panggillan aku tak bersahut. Lama tunggu jawapan tapi takde jugak. Sibuk sangat ke mereka sampai takde masa melayan panggillan dari luar? Fikir positif, agaknya macam tu la…

Tapi takpe… inginkan kepastian, aku sambung talian ke pihak pertama. Talian pertama ini disambungkan melalui pelbagai channel bebas semulajadi, yang selalunya dijamin takkan putus. Tapi hari ni dia senyap! Apa dah jadi kat sana sebenarnya? Fikir positif lagi? Mustahil!

Sekarang ni perasaan ingin tahu lebih kuat dari melayan rasa cemas dan bimbang. Pihak pertama yang utama, pihak kedua lagi penting. Kalau la bukan kerana aku sedang dalam tugas, mestinya dah bawa anak-anak buah berjalan, melihat & mentafsir keadaan sebenar.

Apa dah jadi sebenarnya??? Ya Allah, Ya Rahman ar-Rahim… lindungilah kedua-dua pihak itu dari segala macam malapetaka dan huru-hara.

2 comments so far

  1. pihak yg keberapa? aku pon tak tau on

    salam.. maafkan aku jika terputus @ diputus disebabkan aku… kejadian yg tidak disengajakan..huhu

    • amel036yippee on

      anda pihak kedua.
      kenapa? cara anda menyapa saya dlm komen ni yang tentukannya.


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: