Yang Terakhir

hiasan aje...

hiasan aje...

Assalamualaikum…

Dalam salah satu entri yang lepas bertajuk “Berlambak”, telah saya beritahu menulis blog untuk subjek Engineer & Society adalah antara assignment yang perlu dilakukan pada semester ini. Setiap entri perlu berkaitan dengan “kejuruteraan & kemasyarakatan”. Maksimum entri yang perlu saya hasilkan pula ialah tujuh! Satu blog dalam masa 10 hari. Sekarang saya dah ada enam entri. Anda boleh baca jika mahu, hanya klik pada tajuk-tajuk dibawah:

MALWARE Attacks~!

9 April 2009

Is This MMU’s Life?

21 Mac 2009

Happy, Effective & Productive everyday

14 Mac 2009

Busiest Trimester in MMU

7 Mac 2009

Truth or Fiction?

26 Februari 2009

Ahmad Kamel b Basir @ Basri – 1051101547 – EM305A

15 Februari 2009

Jadi, tinggal satu tajuk saja lagi yang perlu saya post pada minggu hadapan. Saya ingin bertanya kepada pembaca semua, ada tajuk yang menarik untuk disiarkan? Tak mengapa kalau ianya dalam bahasa Melayu, boleh diterjemah kemudian. Idea/cerita pula tidak kisah asalkan berkaitan dengan “kejuruteraan & kemasyarakatan” atau salah satu daripadanya… Minta tolong maklumkan jika ada ya~ dan atas rasa terima kasih, saya akan maklumkan sekali nama anda dalam blog itu nanti…

(^_^)

No comments yet

Leave a Reply

