Jom g Rumah Terbuka

Assalamualaikum…
Selamat Bercuti kepada yang sedang bercuti, Selamat Ulangkaji kepada yang sedang ambik periksa & Selamat Bekerja kepada yang tak cuti2 lagi! Heh!
Baiklah, mari masuk topik utama. Merujuk kepada tajuk diatas…
Bagi yang berkemampuan untuk hadir, saya menjemput kawan2, akak2, abang2 dan adik2 ke majlis rumah terbuka saya di Ayer Hitam, Johor. Maklumat jelas :
Tarikh : 26 Oktober 2008, Ahad
Tempat : Kampung Parit Khalil, 86100 Ayer Hitam, Batu Pahat, Johor.
Masa : Selepas masuk waktu solat Zohor
Lampiran : Peta ke rumah
Silalah datang…. makan2… Untuk yg pertama kali hadir, peta ke rumah ada dilampirkan dibawah.
Untuk memudahkan kamu semua, sesiapa yg ingin hadir dinasihatkan agar memberitahu saya dahulu dgn menelefon @ SMS. Nombornya : 013-6248255.
jangan tersesat...

jangan tersesat...

5 comments so far

  1. meSuraya on

    ooo yg belakang surau sentosa tu.tau2.:D

    Nak datang gak,tapi apakan daya ku.T_T
    hehe.

    wordpress baru! bau kedai.!hehe
    teruskan!

  2. aNfaLafNa on

    salam…
    yeay!saye jumpe dh bl0g kamu!haha~:p
    nih saye dijemput skali x?xdpt dtg p0n kot sbb ari ahad tuh ader sedara kawen.kat kluang..
    slamat bercuti😀

  3. amel036yippee on

    kpd meSuraya :

    bukan belakang surau… sebelah da..

    kpd aNfaLafNa :

    hape yg sonok sgt??
    eik…! da sampai kluang, nape x singgah skali?

  4. mzblurr on

    canteknye peta. smpai peta pun geng2 goku ade. peminat setia sunnguh~😀

  5. amel036yippee on

    eh~? bile mase plak goku duk dlm peta tu?
    dia bersara lama dah.
    ni salah tgk crite kartun ni…


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: